Crisis thuis

Neem zo snel mogelijk contact op met uw verhuurder als u de huur niet kunt betalen. Vraag bijvoorbeeld of u later mag betalen of in termijnen. De kans wordt zo kleiner dat uw verhuurder u uit huis zet. Kijk voor meer informatie op de website van het Juridisch Loket.

Moet u toch uw huis uit? Vraag aan familie of vrienden of u bij hen terecht kunt. Als dit niet lukt, kunt u misschien naar de crisisopvang van IrisZorg. Daar krijgt u ook hulp om uit uw crisissituatie te komen. Kijk op de website voor meer informatie.

Iriszorg - crisisopvang

Juridisch Loket Zutphen

Inloopspreekuur: di 14.00 - 16.00 uur do 9.00 - 11.00 uur

Bezoekadres
Polsbroekpassage 3
7201 CE Zutphen

Juridisch loket - huurachterstand


Vraag aan familie of vrienden of u bij hen terecht kunt. Lukt dit niet? Dan kan crisisopvang een (tijdelijke) oplossing zijn. Ook helpen ze u om uit uw crisissituatie te komen.

Bel naar Veilig Thuis. Zij zorgen ervoor dat u opgevangen wordt als het nodig is. Dat kan ook op een geheime plek zijn. Uw kinderen mogen ook mee.

In 6 steden in Nederland is er opvang voor mannen. Meer informatie vindt u op de website Mannenmishandeling.

Uw huisdier kan ook opgevangen worden. Kijk op de website Blijf van mijn dier.

Moviera regelt opvang voor vrouwen als er sprake is van huiselijk geweld. Op de website vindt u meer informatie.

Iriszorg - crisisopvang

Moviera

Bezoekadres
Bennekomseweg 43
6717 LL Ede

Website
www.moviera.nl

E-mailadres
info@moviera.nl

Telefoonnummer
088 374 47 44

Blijf van mijn dier

Mannenmishandeling

Veilig Thuis

Veilig Thuis is het advies- en meldpunt voor huiselijk geweld en kindermishandeling. Veilig Thuis is er voor slachtoffers, plegers en mensen die bezorgd zijn om anderen. Anoniem blijven is mogelijk.

Telefoonnummer
0800 20 00 (gratis)


Misschien bent u niet tevreden over hoe u wordt geholpen. Of een product doet het niet goed. Dan kunt u een klacht indienen.

  • Ga eerst in gesprek met de organisatie waar u een klacht over heeft. Zoek samen naar een oplossing.
  • Komt er geen oplossing, dien dan een klacht in. Kijk op de website van de organisatie hoe dat moet. Of vraag het aan een medewerker.

Komt u er zelf niet uit? Vraag een cliëntondersteuner om hulp. Cliëntondersteuning is gratis. De cliëntondersteuner bekijkt altijd wat voor u het beste is. Neem voor cliëntondersteuning contact op met MEE Oost.

Kijk ook op de website van de Nationale Ombudsman voor meer informatie.

MEE Oost - onafhankelijke cliëntondersteuning

Website
www.mee-oost.nl

E-mailadres
oco@mee-oost.nl

Telefoonnummer
0314 34 42 24

Nationale Ombudsman

Postadres
Postbus 93122
2509 AC Den Haag

Telefoonnummer
0800 33 55 555